Projektdetaljer
Beskrivelse
I projektet samarbejder lærere, ressourcepersoner, ledelse og eksterne konsulenter om:
Udvikling af en inkluderende projektdidaktik understøttet af digitale læremidler – konkret gennemføres 1-2 projektforløb og 2 mindre forløb pr. halvår
Opbygning af en ’eksempelbank’ for digitale projektforløb
Udvikling af rutiner for videndeling og intern kompetenceudvikling
Vurdering, indkøb og strategi for it og digitale læremidler
Refleksion over den fælles udviklingsledelse af skolen
Analyse og udvikling af skolens it-didaktik, læreplaner og værdigrundlag
Udvikling af en inkluderende projektdidaktik understøttet af digitale læremidler – konkret gennemføres 1-2 projektforløb og 2 mindre forløb pr. halvår
Opbygning af en ’eksempelbank’ for digitale projektforløb
Udvikling af rutiner for videndeling og intern kompetenceudvikling
Vurdering, indkøb og strategi for it og digitale læremidler
Refleksion over den fælles udviklingsledelse af skolen
Analyse og udvikling af skolens it-didaktik, læreplaner og værdigrundlag
Beskrivelse
I projektet samarbejder lærere, ressourcepersoner, ledelse og eksterne konsulenter om:
Udvikling af en inkluderende projektdidaktik understøttet af digitale læremidler – konkret gennemføres 1-2 projektforløb og 2 mindre forløb pr. halvår
Opbygning af en ’eksempelbank’ for digitale projektforløb
Udvikling af rutiner for videndeling og intern kompetenceudvikling
Vurdering, indkøb og strategi for it og digitale læremidler
Refleksion over den fælles udviklingsledelse af skolen
Analyse og udvikling af skolens it-didaktik, læreplaner og værdigrundlag
Udvikling af en inkluderende projektdidaktik understøttet af digitale læremidler – konkret gennemføres 1-2 projektforløb og 2 mindre forløb pr. halvår
Opbygning af en ’eksempelbank’ for digitale projektforløb
Udvikling af rutiner for videndeling og intern kompetenceudvikling
Vurdering, indkøb og strategi for it og digitale læremidler
Refleksion over den fælles udviklingsledelse af skolen
Analyse og udvikling af skolens it-didaktik, læreplaner og værdigrundlag
Beskrivelse
I projektet samarbejder lærere, ressourcepersoner, ledelse og eksterne konsulenter om:
Udvikling af en inkluderende projektdidaktik understøttet af digitale læremidler – konkret gennemføres 1-2 projektforløb og 2 mindre forløb pr. halvår
Opbygning af en ’eksempelbank’ for digitale projektforløb
Udvikling af rutiner for videndeling og intern kompetenceudvikling
Vurdering, indkøb og strategi for it og digitale læremidler
Refleksion over den fælles udviklingsledelse af skolen
Analyse og udvikling af skolens it-didaktik, læreplaner og værdigrundlag
Udvikling af en inkluderende projektdidaktik understøttet af digitale læremidler – konkret gennemføres 1-2 projektforløb og 2 mindre forløb pr. halvår
Opbygning af en ’eksempelbank’ for digitale projektforløb
Udvikling af rutiner for videndeling og intern kompetenceudvikling
Vurdering, indkøb og strategi for it og digitale læremidler
Refleksion over den fælles udviklingsledelse af skolen
Analyse og udvikling af skolens it-didaktik, læreplaner og værdigrundlag
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/08/15 → 30/06/17 |
Links | http://www.digitalprojektdidaktik.dk http://www.digitalprojektdidaktik.dk http://www.digitalprojektdidaktik.dk |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- it, projektdidaktik, PLC, inklusion
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.