Inklusion i et børneperspektiv

    Projektdetaljer

    Beskrivelse

    Hvad er børns perspektiver på inklusion? Og hvordan bliver børn inddraget i evalueringer af inklusionsinitiativer? Det er spørgsmål som disse, vi ønsker at skabe mere viden om med projektet Inklusion i et børneperspektiv.
    Konkret afprøver vi udvalgte interviewteknikker, som er kendetegnet ved at være involverende og visuelle sammen med børn på to folkeskoler i mellemtrinnet og udskolingen. De udvalgte teknikker, er gode kommunikationsværktøjer, som sætter børnene i stand til at sætte dagsordenen for hvad, der skal tales om og på hvilken måde, og derved for dem til at beskrive deres egen virkelighed.

    StatusAfsluttet
    Effektiv start/slut dato01/12/1201/05/14

    Fingerprint

    Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.