Projektdetaljer
Beskrivelse
Projektet har til mål at undersøge betydningen samt effekten af en individuel præferenceprofil (Insights Discovery) til studerende i professionsuddannelsen med fokus på:
- de studerendes studiekompetencer med udgangspunkt i refleksiv praksislæringens 3 dimensioner (praksis som læringsrum, praksis som læringsrum og praksis som udviklingsrum)
- udvikling af den professionelle kommunikation som generisk kompetence
- bevidstgørelse af egne præferencer i relation til drømmejob, jobansøgning og jobsamtaler i kombination med slutkompetencer.
I tillæg ønskes at udføre en analyse af fordelingen af præferencerne blandt fysioterapeutstuderende, for at danne et overblik over sammenhænge og forekomster af attituder, rationelle funktioner og irrationelle funktioner fordelt på køn og alder samt tidspunkt i uddannelsen.
- de studerendes studiekompetencer med udgangspunkt i refleksiv praksislæringens 3 dimensioner (praksis som læringsrum, praksis som læringsrum og praksis som udviklingsrum)
- udvikling af den professionelle kommunikation som generisk kompetence
- bevidstgørelse af egne præferencer i relation til drømmejob, jobansøgning og jobsamtaler i kombination med slutkompetencer.
I tillæg ønskes at udføre en analyse af fordelingen af præferencerne blandt fysioterapeutstuderende, for at danne et overblik over sammenhænge og forekomster af attituder, rationelle funktioner og irrationelle funktioner fordelt på køn og alder samt tidspunkt i uddannelsen.
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 07/08/17 → 01/08/18 |