Jeg-her-nu: Barnets epistemiske positionering og mulighed for deltagelse i fællesskaber

Projektdetaljer

Beskrivelse

Med fokus på de sproglige kategorier epistemicitet og evidentialitet undersøges hvordan børnehavebørn positionerer sig i sproglige fællesskaber. Projektet er ment som et bidrag til sprogpædagogikken med belysning af de kvalitative aspekter i tilegnelsesprocessen

Lægmandssprog

Projektet ser nærmere på hvordan børn forhandler om mening og på betydningen heraf i forhold til at indgå i fællesskaber
Kort titelJeg-her-nu
StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato01/01/1931/12/19
  • Symposium ved samarbejdskonference

    Drevsholt, K. M. (Deltager), Ilje-Lien, J. (Deltager), Giæver, K. (Deltager), Sundøy, K. G. (Deltager), Hammervik Flø, K. (Deltager), Jonasson, C. (Deltager), Holmqvist Synnes, H. (Deltager) & Ingridz, K. H. (Deltager)

    10 jun. 202412 jun. 2024

    Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typerKonference