Kampagne til mobilsering af frivillige til Kræftens Bekæmpelse

Projektdetaljer

Beskrivelse

Udvikle relevante formater, budskaber og henvendelsesformer til målgruppen af unge i København og Frederiksberg med henblik på at engagere dem i frivilligt arbejde for Kræftens Bekæmpelse.

Lægmandssprog

En kampagne for at skaffe frivillige unge til at deltage i landsindsamling for Kræftens Bekæmpelse.

Nøgleresultater

Henvendelsen til de unge skal ske på sociale medier, hvor unge engagerer sig i livsstils- og identitetsskabende aktiviteter. Unge opsøger ikke budskaber om frivilligt arbejde, men skal introduceres for det anden sammenhæng, der er båret af interesse, underholdning og fritid. Unge træder ind i frivilligt arbejde, hvis det plejer sociale relationer.
Kort titelKampagne rette mod frivillige
StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato23/09/1920/12/19

Emneord

  • Medier, kommunikation og sprog