Projektdetaljer
Beskrivelse
Dette projekt har til formål at undersøge hvorvidt innovationskompetencer og progressionnen i disse kan måles. Ønsket er at kunne give de studerende en konkret og brugbar erfaring og viden om innovationskompetencer, og konkrete redskaber til at udvikle disse.
Lægmandssprog
Projektet handler om at bringe feedback i spil i professionsdidaktikken, og gennem brugen af feedback give de studerende og undervisene konkrete redskaber til udvikling af innovationskompetencer og formativ feedback
Nøgleresultater
Projektet har i fase et afprøvet feedback på pædagoguddannelsen, læreruddannelsen samt sygeplejerskeuddannelsen. Går nu videre ind i fase to, hvor feedback skal afprøves på flere uddannelser.
Til dette er der udarbejdet en konkret håndbog.
Til dette er der udarbejdet en konkret håndbog.
Kort titel | Formativ feedback og innovation i UCL |
---|---|
Status | Afsluttet |
Effektiv start/slut dato | 01/01/17 → 31/12/18 |