Projektdetaljer
Beskrivelse
Projektets formål er, at lærere og læsevejledere får en øget opmærksomhed på den, ofte oversete, gruppe af elever med afkodnings- og stavevanskeligheder og på hvordan denne elevgruppes skriftsproglige udvikling kan understøttes. Projektet har endvidere fokus på læsevejlederens rolle som skolens læsekyndige
fagperson og den opgave læsevejlederen har i forhold til at understøtte kollegernes faglige udvikling i relation til undervisning i læsning, stavning og skrivning.
fagperson og den opgave læsevejlederen har i forhold til at understøtte kollegernes faglige udvikling i relation til undervisning i læsning, stavning og skrivning.
Kort titel | HUSK |
---|---|
Status | Afsluttet |
Effektiv start/slut dato | 01/08/21 → 01/06/24 |
Samarbejdspartnere
- Styrelsen for Undervisning og Kvalitet (leder)
- Professionshøjskolen Absalon
- UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
- Københavns Universitet