Kulturmøde - integration. En sammenfatning af vidensudviklingsarbejdet i VUN-PÆD gruppe nr. 3

    Projektdetaljer

    Beskrivelse

    Udviklingsprojektet undersøgte, hvordan andethed produceres i samspillet mellem forskellige deltagere i pædagogisk praksis. Hvordan opleves andethed af dem der positioneres i marginale positioner, og hvordan kan andethed udfordres og imødegås i pædagogisk praksis? Problemstillingen var: Hvordan produceres, opleves og udfordres andethed i pædagogisk praksis? Empirisk foretog en gruppe af pædagogikundervisere i UCC empiriske studier i en SFO/klub i københavnsområdet.

    Lægmandssprog

    Udviklingsprojekt oprettet som led i bestræbelsen på at skabe øget samarbejde for undervisere på tværs af tidligere enheder i UCC
    Kort titelMaj 2009 - maj 2010
    StatusAfsluttet
    Effektiv start/slut dato01/05/0901/05/10

    Fingerprint

    Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.