Projektdetaljer
Beskrivelse
Udviklingsprojektet undersøgte, hvordan andethed produceres i samspillet mellem forskellige deltagere i pædagogisk praksis. Hvordan opleves andethed af dem der positioneres i marginale positioner, og hvordan kan andethed udfordres og imødegås i pædagogisk praksis? Problemstillingen var: Hvordan produceres, opleves og udfordres andethed i pædagogisk praksis? Empirisk foretog en gruppe af pædagogikundervisere i UCC empiriske studier i en SFO/klub i københavnsområdet.
Lægmandssprog
Udviklingsprojekt oprettet som led i bestræbelsen på at skabe øget samarbejde for undervisere på tværs af tidligere enheder i UCC
Kort titel | Maj 2009 - maj 2010 |
---|---|
Status | Afsluttet |
Effektiv start/slut dato | 01/05/09 → 01/05/10 |
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.