Kunderejsen i den finansielle sektor

Projektdetaljer

Beskrivelse

Kunderejsen i den finansielle sektor. Vi belyser forskellige kundetyper og de touch-points i kunderejsen, som den ansatte i banken kan anvende i den daglige betjening af kunder. Aktørerne er i kunderejsen den ansatte i banken og kunden der betjenes.
Med udgangspunkt i 6 kundetyper defineret af Finanssektorens uddannelsescenter, og relevante teorier, har vi lavet kvalitativ analyse af 10 forskellige kunderejser. Alle kunderejser er kortlagt med udgangspunkt i disse interviews, og touch-points for hver kundetype, som viser kompleksiteten i kunderejsen for den ansatte i banken er defineret og analyseret. Fokus på kompleksiteten kan medvirke til, at den ansatte bliver en bedre vært for bankens kunder, og projektets resultater kan bruges i rådgiverens daglige virke.

Lægmandssprog

Dansk

Nøgleresultater

Kunderejsen
Touch-points
Finanssektoren
Kort titelKunderejsen i den finansielle sektor
StatusIgangværende
Effektiv start/slut dato01/01/2001/05/21