Projektdetaljer
Beskrivelse
Et aktionslæringsprojekt med fokus på at kvalificere den pædagogiske hverdag gennem lærerende fællesskaber. Personalet udviklede egen praksis og viden inden for områderne: Natur, drama, science, demokrati
Lægmandssprog
Baggrunden for projektet var et ønske om en stærkere og mere moderne profil der ligger i tråd med det nye værdigrundlag. Projektets fokus var at udvikle konkrete aktiviteter for børnene.
Projektet var designet og gennemført af mig. I projektledelsen deltog en styregruppe (lederne, forældrebestyrelsen og udvalgt personale) og alle ansatte.
Projektet bestod af:
• Strategisk rådgivning
• Møder
• Undervisning af personalet
• Procesledelse
• Afrapportering og udarbejdelse af skriftligt materiale
• Publicering af resultater og beslutninger internt og på web
Projektet var designet og gennemført af mig. I projektledelsen deltog en styregruppe (lederne, forældrebestyrelsen og udvalgt personale) og alle ansatte.
Projektet bestod af:
• Strategisk rådgivning
• Møder
• Undervisning af personalet
• Procesledelse
• Afrapportering og udarbejdelse af skriftligt materiale
• Publicering af resultater og beslutninger internt og på web
Nøgleresultater
Udarbejdelse af nye pædagogiske læreplaner og aktivitetesbeskrivelser, daglig praksis og kulturelle begivenheder
Kort titel | Natur, drama, science, demokrati |
---|---|
Status | Igangværende |
Effektiv start/slut dato | 01/01/19 → … |
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.