Projekter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Hvordan får lærerens faktiske og konkrete person-relationelle forholdemåder og handlemåder betydning for elevers trivsel og læring i skolen? Hvordan viser relationskompetencer sig i praksis og hvordan opleves de af eleverne? Hvilke lærerforudsætninger kræver det?
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/08/13 → 31/12/15 |
Samarbejdspartnere
- VIA (leder)
- Foreningen Børns Livskundskab (Projektpartner)
- Danmarks Pædagogiske Universitet (Projektpartner)
- Skæring Skole (Projektpartner)
- Gammelgaardsskolen (Projektpartner)
- Malling Skole (Projektpartner)
- Risskov Skole (Projektpartner)
Emneord
- relationer
- relationskompetence
- kommunikation
- nærvær
- opmærksomhed
- samarbejde
- supervision
- læring
- trivsel
Projekter
- 3 Afsluttet
-
Litteraturdidaktik med udgangspunkt i elevers oplevelser
Christensen, M. V. (Projektdeltager) & Fanø, S. (Projektdeltager)
01/08/13 → 31/12/15
Projekter: Projekt › Forskning
-
Paradokser i forståelser af `den gode lærer´
Munkholm, M. (Projektdeltager) & Vilain, H. (Projektdeltager)
01/08/13 → 31/12/15
Projekter: Projekt › Forskning
-
Ro i klassen
Christensen, M. V. (Projektdeltager) & Mogensen, B. (Projektdeltager)
01/08/13 → 31/12/15
Projekter: Projekt › Forskning