Projekter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Hvordan får lærerens faktiske og konkrete person-relationelle forholdemåder og handlemåder betydning for elevers trivsel og læring i skolen? Hvordan viser relationskompetencer sig i praksis og hvordan opleves de af eleverne? Hvilke lærerforudsætninger kræver det?
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/08/13 → 31/12/15 |
Samarbejdspartnere
- VIA (leder)
- Foreningen Børns Livskundskab (Projektpartner)
- Danmarks Pædagogiske Universitet (Projektpartner)
- Skæring Skole (Projektpartner)
- Gammelgaardsskolen (Projektpartner)
- Malling Skole (Projektpartner)
- Risskov Skole (Projektpartner)
Emneord
- relationer
- relationskompetence
- kommunikation
- nærvær
- opmærksomhed
- samarbejde
- supervision
- læring
- trivsel
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.
Projekter
- 3 Afsluttet
-
Paradokser i forståelser af `den gode lærer´
Munkholm, M. & Vilain, H.
01/08/13 → 31/12/15
Projekter: Projekt › Forskning
-
Litteraturdidaktik med udgangspunkt i elevers oplevelser
Christensen, M. V. & Fanø, S.
01/08/13 → 31/12/15
Projekter: Projekt › Forskning
-