Projektdetaljer
Beskrivelse
Fagenes identitet, didaktik og sprogsyn:
afdækning af ligheder og forskelle mellem
forskellige sprogfags didaktik og sprogsyn
(engelsk, tysk, fransk og spansk), afdækning af
kompetence-, køns- og aldersprofil for
sprogundervisere på alle ni veauer samt deres
oplevelser af at være sproglærer CLIL (Content
and Language Integrated Learning) og CEFR
(Common European Frame work of References
for Languages): afdækning af mulighederne for
en dansk version og implementering af CEFR i
kon kret forløb eller på konkrete
uddannelsesniveauer
afdækning af ligheder og forskelle mellem
forskellige sprogfags didaktik og sprogsyn
(engelsk, tysk, fransk og spansk), afdækning af
kompetence-, køns- og aldersprofil for
sprogundervisere på alle ni veauer samt deres
oplevelser af at være sproglærer CLIL (Content
and Language Integrated Learning) og CEFR
(Common European Frame work of References
for Languages): afdækning af mulighederne for
en dansk version og implementering af CEFR i
kon kret forløb eller på konkrete
uddannelsesniveauer
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/06/20 → 01/07/22 |
Links | https://ncff.dk/projekter/bevilligede-projekter/didaktisk-udvikling/ |
Samarbejdspartnere
- Det Nationale Center for Fremmedsprog
- Københavns Universitet (leder)
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- evaluering