Projektdetaljer
Beskrivelse
Projektet omhandler kvalitativ følgeforskning i form af interview med lærerstuderende på et kursus ved Læreruddannelsen i Aarhus omhandlende mindfulness, ’stressfri hverdag’ og pædagogisk relationskompetence. Der fokuseres på deltagernes baggrund og intentioner med deltagelse i kurset, deres oplevelser af sammenhængen mellem mindfulness praksis og relationskomptence og udbytte af kurset i det hele taget.
| Kort titel | Lærerstuderende i projekt om stressfri hverdag i jobbet som lærer. |
|---|---|
| Status | Afkortet |
| Effektiv start/slut dato | 01/01/20 → 15/01/21 |
Samarbejdspartnere
- Aarhus Universitet (leder)
Emneord
- læreruddannelsen
- lærerstuderende
- stress
- relationskompetence
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.