Aktiviteter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Projektet formål er ud fra et dobbeltdidaktisk perspektiv, at opnå indsigt i :Hvordan kan lærerstuderende som medundersøgere undersøge, dels hvilke potentialer tegninger og eventuelt andre alternative tilgange kan have som evalueringsmetode i forhold til at vise elevers viden, erkendelser, sanselige udbytte og eventuelt andre udbytter i naturfag, samt dels få indsigt i, hvordan man kan tilrettelægge arbejdet med tegninger som formativ evalueringsmetode?
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/06/23 → 01/06/24 |
Samarbejdspartnere
- Naturfagsakademiet (leder)
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- Inddragelse af studerende
- evaluering
- alternative tilgange til evaluering
- tegninger
- naturfagsdidaktik
Aktiviteter
- 2 Foredrag eller oplæg
-
Workshop på Big Bang konference: Tegninger kan sige mere end 1000 ord?
Schrøder, T. B. (Oplægsholder), Thyssen, M. R. (Oplægsholder), Andersen, B. W. (Oplægsholder), Mogensen, L. (Oplægsholder), Ludwig Møller, K. (Oplægsholder) & Sundahl, K. H. (Oplægsholder)
20 mar. 2024Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
Fil -
STUDENT TEACHERS IN A CO-INQUIRING POSITION IN PROFESSIONAL INQUIRY PROJECTS INITIATED BY SCIENCE TEACHER EDUCATORS
Nielsen, B. L. (Oplægsholder), Thyssen, M. R. (Oplægsholder), Petersen, N. A. I. (Oplægsholder), Hansen, D. (Oplægsholder), Krarup, M.-L. (Oplægsholder) & Auning, C. (Oplægsholder)
7 jun. 2024Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
Fil