Læring, der ses

  • Lindsay, Thomas Stuart (Projektdeltager)
  • Jørgensen, Lene Damgaard (Projektleder)
  • Arnmark, Line (Projektleder)
  • Haxø, Ane (Projektdeltager)
  • Hansen, Britt Blaabjerg (Projektdeltager)
  • Nielsen-Elkjær, Kira (Projektdeltager)
  • Kloppenborg, Helle Merete Tonsgaard (Projektdeltager)
  • Skov, Signe Smedegaard (Projektdeltager)
  • Boding, Jesper (Projektdeltager)
  • Gundersen, Mette de la Motte (Projektdeltager)
  • Lindsay, Thomas Stuart (Projektdeltager)
  • Madsen, Morten Korf (Projektdeltager)
  • Bindseil, Dorthe (Projektdeltager)
  • Henriksen, Pernille Kierckebye Baes (Projektdeltager)
  • Bruzelius, Stine Rahr (Projektdeltager)

Projektdetaljer

Beskrivelse

To-årigt udviklingsprojekt for Frederiksberg og Københavns Kommuner. Kapacitetsopbygning og kompetenceløft for ledere, lærere og pædagoger på 81 skoler inden for felterne målstyret læring, feedback, evaluering, progressionsvurdering, inkluderende læringsfællesskaber, differentierede læringsformer, kollegial supervision og sparring. Projektet er støttet af A. P. Møller-fondens donation til folkeskolen.
StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato01/01/1531/12/16

Samarbejdspartnere

Emneord

  • læring