Aktiviteter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Gennem et kvalitativt casestudie undersøger projektet, hvordan organisatoriske rutiner skaber forskellige betingelser for læsevejledernes understøttelse af læreres databrug. Projektet skaber viden om, hvordan læsevejledere navigerer og forhandler forskellige organisatoriske rutiner for databrug i folkeskolen og leverer ny og dybdegående viden om samspillet mellem organisatoriske rutiner, læsevejledning og databrug. Den viden vil være til gavn for professionelles databrug i et skoleudviklingsperspektiv generelt og for læsevejledning mere specifikt.
Status | Igangværende |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/01/20 → … |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- læsevejledning
- databrug
- test
- faglig vejledning
- Skoler, fag og institutioner
- folkeskolen
- Ledelse, organisationsudvikling og innovation
- organisatoriske rutiner
- forandring
- Uddannelse, professioner og erhverv
- læsevejledning
Aktiviteter
- 1 Foredrag eller oplæg
-
Forskning i læsevejledning og databrug som organisatoriske rutiner
Kiær, K. (Oplægsholder)
25 maj 2023Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg