Livsduelighed, trivsel og læring - en neuroaffektiv tilgang Kompetence- og praksisudviklingsforløb i Nordfyns Kommune

Projektdetaljer

Beskrivelse

Målet med kompetence- og praksisudviklingsforløbet er at skabe et fælles pædagogisk fundament for alle ledere og medarbejderne i Nordfyns Kommune, gennem fælles fagligt sprog, forståelse og kompetencer, der kan medvirke til at børn og unge oplever sig inkluderende i læringsmiljøer uanset i hvilket skole- eller dagtilbud barnet befinder sig.

Med afsæt i neuroaffektiv udviklingspsykologi og inklusionspædagogik vil der gennem kompetence- og praksisudviklingsforløbet udvikles et teoretisk og pædagogisk afsæt for at fremme mangfoldige og fleksible læringsmiljøer, hvor pædagogikken og undervisningen målrettes børn og unges behov og forudsætninger i Nordfyns Kommune.
StatusIgangværende
Effektiv start/slut dato02/01/2331/12/25

Samarbejdspartnere

  • Nordfyns Kommune (leder)