Projektdetaljer
Beskrivelse
Målet med kompetence- og praksisudviklingsforløbet er at skabe et fælles pædagogisk fundament for alle ledere og medarbejderne i Nordfyns Kommune, gennem fælles fagligt sprog, forståelse og kompetencer, der kan medvirke til at børn og unge oplever sig inkluderende i læringsmiljøer uanset i hvilket skole- eller dagtilbud barnet befinder sig.
Med afsæt i neuroaffektiv udviklingspsykologi og inklusionspædagogik vil der gennem kompetence- og praksisudviklingsforløbet udvikles et teoretisk og pædagogisk afsæt for at fremme mangfoldige og fleksible læringsmiljøer, hvor pædagogikken og undervisningen målrettes børn og unges behov og forudsætninger i Nordfyns Kommune.
Med afsæt i neuroaffektiv udviklingspsykologi og inklusionspædagogik vil der gennem kompetence- og praksisudviklingsforløbet udvikles et teoretisk og pædagogisk afsæt for at fremme mangfoldige og fleksible læringsmiljøer, hvor pædagogikken og undervisningen målrettes børn og unges behov og forudsætninger i Nordfyns Kommune.
| Status | Igangværende |
|---|---|
| Effektiv start/slut dato | 02/01/23 → 31/12/25 |
| Links | https://livsduelighed-nordfyn.dk/ |
Samarbejdspartnere
- Nordfyns Kommune (leder)