Medieret undervisning og virtuel tid - på tværs af uddannelsesadresser

Projektdetaljer

Beskrivelse

Projektet undersøger hvilke tiltag der kan etableres for at opnå en mere ensartet forståelse for faget BPS (Byggeriets Planlægning og Styring) på 3. semester på Bygningskonstruktøruddannelsen - på tværs af uddannelsesadresserne Aarhus, Horsens og Holstebro vha. virtuel tid og medieret læring.
I udviklingen af forsøgsdesignet arbejdes der med Design-Based Research (DBR), som overordnet strukturmodel.
Yderligere forventes det, at projektet kan bidrage til et læringsdesign for Bygningskonstruktøruddannelsen og generelt for VIA uddannelser omkring læringsdesign på tværs af uddannelsesadresser - for et mere enkelt og sammenhængende VIA.
Kort titelMedieret undervisning og virtuel tid - på tværs af uddannelsesadresser
StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato05/09/1601/07/21

Emneord

  • Læring, pædagogik og undervisning
  • bygningskonstruktør
  • Undersøgelsesdesign, teori og metode
  • design based research