Projektdetaljer
Beskrivelse
Projektet undersøger hvilke tiltag der kan etableres for at opnå en mere ensartet forståelse for faget BPS (Byggeriets Planlægning og Styring) på 3. semester på Bygningskonstruktøruddannelsen - på tværs af uddannelsesadresserne Aarhus, Horsens og Holstebro vha. virtuel tid og medieret læring.
I udviklingen af forsøgsdesignet arbejdes der med Design-Based Research (DBR), som overordnet strukturmodel.
Yderligere forventes det, at projektet kan bidrage til et læringsdesign for Bygningskonstruktøruddannelsen og generelt for VIA uddannelser omkring læringsdesign på tværs af uddannelsesadresser - for et mere enkelt og sammenhængende VIA.
I udviklingen af forsøgsdesignet arbejdes der med Design-Based Research (DBR), som overordnet strukturmodel.
Yderligere forventes det, at projektet kan bidrage til et læringsdesign for Bygningskonstruktøruddannelsen og generelt for VIA uddannelser omkring læringsdesign på tværs af uddannelsesadresser - for et mere enkelt og sammenhængende VIA.
Kort titel | Medieret undervisning og virtuel tid - på tværs af uddannelsesadresser |
---|---|
Status | Afsluttet |
Effektiv start/slut dato | 05/09/16 → 01/07/21 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- bygningskonstruktør
- Undersøgelsesdesign, teori og metode
- design based research