Projektdetaljer
Beskrivelse
MOOC består af en trefaset studiemodel, som gør det muligt at få undervisningskompetence i et fag, som en lærer måske i årevis har undervist i.
Kompetenceudviklingsforløbet foregår i tre indbyrdes forbundne faser:
Selvevaluering og samtale
Studiearbejde
Tilegnelse af viden i en åben digital platform (MOOC)
Undervisning, individuel vejledning, holdvejledning og fagligt forum
Eksamen (Kompetencemålsprøve).
Kompetenceudviklingsforløbet foregår i tre indbyrdes forbundne faser:
Selvevaluering og samtale
Studiearbejde
Tilegnelse af viden i en åben digital platform (MOOC)
Undervisning, individuel vejledning, holdvejledning og fagligt forum
Eksamen (Kompetencemålsprøve).
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/09/14 → 31/08/16 |
Links | http://ucsj.dk/folkeskolereform/viden-og-undervisningskompetence/mooc-supplerende-undervisningsfag/ |
Emneord
- kompetenceudvikling
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.