Projektdetaljer
Beskrivelse
Gennem en fælles dynamisk indsats mellem en række aktører fra såvel det kommunalpolitiske område, over skoleledelse, klubledelse og medarbejdere til pædagoguddannelsen og pædagogstuderende i 3. praktik er formålet med dette projekt at skabe indsigt i og viden om konkret etablering af samarbejde mellem lærer- og pædagogprofessionen på såvel et indledende som et videreudviklende niveau.
Projektet undersøger - i fællesskab med pædagogstuderende, lærer, pædagoger og ledelse på skole og klubområdet samt øvrige kommunale aktører - konkrete og nuancerede muligheder og udfordringer, som opstår i henholdsvis etableringen og udvikling af tværprofessionelt samarbejde om børn og unges trivsel, relationer, fællesskaber og dannelse på de forskellige klassetrin i skolen.
Projektet undersøger - i fællesskab med pædagogstuderende, lærer, pædagoger og ledelse på skole og klubområdet samt øvrige kommunale aktører - konkrete og nuancerede muligheder og udfordringer, som opstår i henholdsvis etableringen og udvikling af tværprofessionelt samarbejde om børn og unges trivsel, relationer, fællesskaber og dannelse på de forskellige klassetrin i skolen.
Kort titel | Etablering og udvikling af samarbejdet mellem pædagogstuderende og lærere i skolen |
---|---|
Status | Igangværende |
Effektiv start/slut dato | 29/01/23 → 31/12/25 |
Emneord
- pædagoguddannelsen
- tværprofessionalitet
- tværprofessionelt samarbejde
- trivsel
- fællesskaber
- relationer i skolen
- dannelse
- samarbejde lærere / pædagoger
- Samarbejde mellem professionelle
- Skole
- skolepædagog
- Uddannelse, professioner og erhverv
- tværprofessionalitet
- samarbejde lærere / pædagoger
- samarbejde
- trivsel
- folkeskolen
- skole
- Skoleledelse
- skolepædagog
- tværprofessionelt samarbejde