Projektdetaljer
Beskrivelse
Forskningsbaseret viden om læreres baggrunde og forgrunde for deltagelse i efteruddannelse og udviklingsarbejde vil kunne nuancere forståelsen af deres forventninger og motivation for denne deltagelse. Nuancer som kan bruges til bedre at deltagerafstemme udviklingsarbejder og efteruddannelse. Læreres forgrunde og baggrunde kan både være ressource, men også en forhindring for deres deltagelse.
Endvidere vil sådan forskningsbaseret viden også kunne anvendes i grunduddannelse af naturfagslærere idet lærerstuderende også vil have personlige baggrunde og forgrunde som vil danne forventninger og motivation for deres deltagelse i læreruddannelse.
Endvidere vil sådan forskningsbaseret viden også kunne anvendes i grunduddannelse af naturfagslærere idet lærerstuderende også vil have personlige baggrunde og forgrunde som vil danne forventninger og motivation for deres deltagelse i læreruddannelse.
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/01/14 → 31/12/15 |
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.