Aktiviteter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Danmarks Medie- og Journalisthøjskole har taget initiativ til projektet Next [arbejdstitel]. I samarbejde med medie- og kommunikationsbranchens centrale organisationer – bl.a. Danske Medier, Journalistforbundet, Producentforeningen, Kommunikation & Sprog, Kreativitet & Kommunikation, Grakom, Foreningen af Arkitekter og Designere i Danmark – skal projektet hvert år skal levere det overblik, den indsigt og den inspiration, medie- og kommunikationsbranchens fag og virksomheder har brug for i deres løbende innovation og omstilling.
Målet med Next-projektet er helt enkelt at ruste danske fagprofessionelle og virksomheder inden for design, reklame, levende billeder, kommunikation og journalistik til at kunne begå sig succesfuldt i morgendagens medie- og kommunikationslandskab – via årligt opdateret viden om de tendenser, der former og forandrer branchens vilkår.
Målet med Next-projektet er helt enkelt at ruste danske fagprofessionelle og virksomheder inden for design, reklame, levende billeder, kommunikation og journalistik til at kunne begå sig succesfuldt i morgendagens medie- og kommunikationslandskab – via årligt opdateret viden om de tendenser, der former og forandrer branchens vilkår.
Status | Igangværende |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/08/23 → … |
Samarbejdspartnere
- Danske Medier
- Dansk Journalistforbund
- Producentforeningen
- Kommunikation & Sprog
- Kreativitet & Kommunikation
- Grakom
- Danmarks Medie- og Journalisthøjskole (leder)
Emneord
- Medier, kommunikation og sprog
- Visuel kommunikation
- Journalistik
- Kreativitet
- Kommunikation
- Fotojournalistik
Aktiviteter
- 1 Workshop
-
NEXT
Wium, J. B. (Deltager)
22 nov. 2023 → 23 nov. 2023Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Workshop