Projektdetaljer
Beskrivelse
Projektet har til formål at øge de studerendes kompetencer indenfor dataanalyse, målgruppeanalyse og afprøve tillært viden om indholdsstrategi, Google Analytics og Facebook Insight, og koble disse med en forretningsforståelse. Danmarks største forhandler af golfudstyr, Golf Experten, er brugt som case virksomhed, for at få real time data, som de studerende kan bruge i deres analyser.
Der blev arbejdet med følgende problemformulering:
Hvordan kan Golf Experten optimere Facebook?
· Hvordan kan Golf Experten opnå flere ’likes’ på Facebook?
· Hvordan kan Golf Experten få følgerne i dialog/tale?
· Hvordan kan Golf Experten benytte Facebook som direkte salgskanal?
Der blev gennemført 14 projekter med 25 studerende.
Der blev arbejdet med følgende problemformulering:
Hvordan kan Golf Experten optimere Facebook?
· Hvordan kan Golf Experten opnå flere ’likes’ på Facebook?
· Hvordan kan Golf Experten få følgerne i dialog/tale?
· Hvordan kan Golf Experten benytte Facebook som direkte salgskanal?
Der blev gennemført 14 projekter med 25 studerende.
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 02/01/18 → 26/01/18 |
Samarbejdspartnere
- Golf Experten (Projektpartner)
- Danmarks Medie- og Journalisthøjskole (Projektpartner) (leder)
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.