Aktiviteter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
i forbindelse med APM-projektet NATURLIG-VIS har UCSJ igangsat en forskningsgruppe, der analyserere (ud fra en forandringsteori om strategiske, taktiske og didaktiske beslutninger i organisationer), hvorledes og på hvilke baggrunde intentionerne i NATURLIG-VIS-projektet (at naturfagslærere skal arbejde med Lesson Studies i deres lærerliv), er båret ind på kommunalt plan, bæres igennem og hvordan mulighederne for blivende praksis (Lesson Study-fællesskaber for alle lærere i naturfag) forvaltes.
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/02/16 → 31/01/17 |
Emneord
- didaktik
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.
Aktiviteter
- 1 Projektgennemførelse
-
Naturlig-Vis
Petersen, J. H. (Konsulent), Christiansen, J. L. (Konsulent), Lilius, K. M. (Konsulent), Tovgaard, D. (Konsulent), Vestergaard, L. R. (Konsulent) & Hansen, D. (Konsulent)
1 jan. 2015 → 30 dec. 2017Aktivitet: Rådgivning - typer › Projektgennemførelse