Projektdetaljer
Beskrivelse
Gennem et aktionsforskningsdesign undersøges pædagogstuderendes erfaringer med at arbejde med børneperspektiver og børns muligheder for leg i musikalske fællesskaber i dagtilbud.
Projektets formål er at pege på centrale musikpædagogiske og -didaktiske opmærksomhedsmarkører, der har en betydning for studerendes mod til at udfolde en improviserende musikpædagogisk praksis.
Projektets samarbejdsflader går på tværs af VIA og UC Syd og tager afsæt i et tidligere studie, der omhandlede pejlemærker for musikpædagogisk kvalitet i dagtilbud (Pallesen, Bundgaard og Madsen, 2022).
Projektets formål er at pege på centrale musikpædagogiske og -didaktiske opmærksomhedsmarkører, der har en betydning for studerendes mod til at udfolde en improviserende musikpædagogisk praksis.
Projektets samarbejdsflader går på tværs af VIA og UC Syd og tager afsæt i et tidligere studie, der omhandlede pejlemærker for musikpædagogisk kvalitet i dagtilbud (Pallesen, Bundgaard og Madsen, 2022).
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/06/22 → 31/12/24 |
Samarbejdspartnere
- VIA University College (Projektpartner) (leder)