Projektdetaljer
Beskrivelse
Udgangspunktet for Playful Learning er, at leg er vigtig og værdifuld for børns udvikling, læring og trivsel. Derfor er ambitionen med programmet at styrke alle danske børns kreative og eksperimenterende tilgang til verden og deres livslange motivation for legende læring.
Playful Learning er et langsigtet partnerskab mellem alle landets seks professionshøjskoler og LEGO Fonden for at udvikle og fremme en legende tilgang til læring. Partnerskabet udfolder sig i et ambitiøst nationalt udviklingsprogram
Playful Learning er et langsigtet partnerskab mellem alle landets seks professionshøjskoler og LEGO Fonden for at udvikle og fremme en legende tilgang til læring. Partnerskabet udfolder sig i et ambitiøst nationalt udviklingsprogram
Nøgleresultater
At etablere Play Lab på Københavns Professionshøjskole
At afholde kompetenceudviklingsforløb for kollegaer
At medvirke til at de studerende oplever legende, kreative og eksperimenterende tilgange til læring.
At etablere udviklingsfællesskaber med relevante eksterne partnere
At afholde kompetenceudviklingsforløb for kollegaer
At medvirke til at de studerende oplever legende, kreative og eksperimenterende tilgange til læring.
At etablere udviklingsfællesskaber med relevante eksterne partnere
Kort titel | Playful Learning |
---|---|
Status | Afsluttet |
Effektiv start/slut dato | 01/10/18 → 31/12/22 |
Links | https://playful-learning.dk/om-playful-learning/ |
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.