Projektdetaljer
Beskrivelse
Gennem visuel storytelling, og kreative fotografiske løsninger, håber vi, at vi gennem dettte samarbejde kan udvikle en mere målrettet visuel kommunikation til unge madinteresserede læsere, mænd som kvinder.
Politikens tillæg MADs håb er, at de i samarbejde med Fotografisk Kommunikation vil få visuel inspiration, som vil styrke tilknytningen til de 35-45 årige – og endnu bedre – styrke kendskabsgraden hos den attraktive målgruppe af yngre madinteresserede ml 25-35 M/K, som der er momentum for netop nu, hvor interessen for klima og bæredygtighed er stor, og covid-19 får de unge til at rykke inden døre og lave mere hjemmemad .
Politikens tillæg MADs håb er, at de i samarbejde med Fotografisk Kommunikation vil få visuel inspiration, som vil styrke tilknytningen til de 35-45 årige – og endnu bedre – styrke kendskabsgraden hos den attraktive målgruppe af yngre madinteresserede ml 25-35 M/K, som der er momentum for netop nu, hvor interessen for klima og bæredygtighed er stor, og covid-19 får de unge til at rykke inden døre og lave mere hjemmemad .
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/12/20 → 08/01/21 |
Samarbejdspartnere
- Politiken
- Københavns Universitet
- Danmarks Medie- og Journalisthøjskole (leder)
Emneord
- foto
- Inspiration
- visuel kommunikation
- Visuel storytelling
- Bæredygtigt
- Madlavning
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.