Politiken MAD

  • Lage, Katja Bjarnov (Projektleder)
  • Friberg, Carsten (Projektdeltager)
  • Mølbak, Mette (Projektdeltager)
  • Koefoed, Karina (Projektdeltager)

Projektdetaljer

Beskrivelse

Gennem visuel storytelling, og kreative fotografiske løsninger, håber vi, at vi gennem dettte samarbejde kan udvikle en mere målrettet visuel kommunikation til unge madinteresserede læsere, mænd som kvinder.
Politikens tillæg MADs håb er, at de i samarbejde med Fotografisk Kommunikation vil få visuel inspiration, som vil styrke tilknytningen til de 35-45 årige – og endnu bedre – styrke kendskabsgraden hos den attraktive målgruppe af yngre madinteresserede ml 25-35 M/K, som der er momentum for netop nu, hvor interessen for klima og bæredygtighed er stor, og covid-19 får de unge til at rykke inden døre og lave mere hjemmemad .

StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato01/12/2008/01/21

Samarbejdspartnere

Emneord

  • foto
  • Inspiration
  • visuel kommunikation
  • Visuel storytelling
  • Bæredygtigt
  • Madlavning

Fingerprint

Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.