Projektdetaljer
Beskrivelse
Positioneringegamet er et læringsmiddel, der har fokus på at synliggøre den markedsmæssige positionering af et brand ift. design, kommunikation og formsprog.
Spillet er et dialog/dilemmaspil, der spilles i grupper som optakt til et længere designforløb i strategisk design.
Spillets kort muliggør at de studerende i grupper kan afprøve og diskutere, hvordan forskellige positioneringsstrategier påvirker opgavens brandhierarki og hvilken type kommunikation vil være bedst egnet.
Spillet er ind til videre udviklet til at dække 8 forskellige produkt/outlet-kategorier som er valgt ud fra deres kvaliteter som generisk/representativt eksempel for brandtyper og kundebehov.
Spillet er et dialog/dilemmaspil, der spilles i grupper som optakt til et længere designforløb i strategisk design.
Spillets kort muliggør at de studerende i grupper kan afprøve og diskutere, hvordan forskellige positioneringsstrategier påvirker opgavens brandhierarki og hvilken type kommunikation vil være bedst egnet.
Spillet er ind til videre udviklet til at dække 8 forskellige produkt/outlet-kategorier som er valgt ud fra deres kvaliteter som generisk/representativt eksempel for brandtyper og kundebehov.
Status | Igangværende |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 27/12/14 → … |
Emneord
- materielt design
- innovativ undervisning
- produktudvikling