Projektdetaljer
Beskrivelse
Med afsæt i ovenstående model undersøger dette projekt:
• Hvilke udviklings- og læringspotentialer rummer samarbejdet mellem dagtilbud og kulturinstitutioner i nyetablerede partnerskaber for alle deltagende parter
• Hvilke udfordringer rummer samarbejdet mellem dagtilbud og kulturinstitutioner i nyetablerede partnerskaber for alle deltagende parter
• Hvilken betydning har de forskellige institutionelle kontekster for deltagernes samarbejde og udvikling og læring
• Hvilken betydning har de forskellige aktiviteter for udviklingen af de kontekstuelle institutionelle rammer
Metode
Projektet er et evalueringsstudie der undersøger værdien af at dagtilbud og kulturinstitutioner indgår i partnerskaber. Der undersøges følgende :
Med afsæt i ovenstående model undersøger dette projekt:
• Hvilke udviklings- og læringspotentialer rummer samarbejdet mellem dagtilbud og kulturinstitutioner i nyetablerede partnerskaber for alle deltagende parter
• Hvilke udfordringer rummer samarbejdet mellem dagtilbud og kulturinstitutioner i nyetablerede partnerskaber for alle deltagende parter
• Hvilken betydning har de forskellige institutionelle kontekster for deltagernes samarbejde og udvikling og læring
• Hvilken betydning har de forskellige aktiviteter for udviklingen af de kontekstuelle institutionelle rammer
Metodisk arbejdes med et samspil af kvantitative og kvalitative metoder der tilsammen skaber en metodisk triangulering
• Kvalitative fokusgruppe interviews med alle deltagende parter, det vil sige interview med:
o Børn
o Pædagoger
o Studerende
o Kunstnere
o Kulturformidlere
• Hvilke udviklings- og læringspotentialer rummer samarbejdet mellem dagtilbud og kulturinstitutioner i nyetablerede partnerskaber for alle deltagende parter
• Hvilke udfordringer rummer samarbejdet mellem dagtilbud og kulturinstitutioner i nyetablerede partnerskaber for alle deltagende parter
• Hvilken betydning har de forskellige institutionelle kontekster for deltagernes samarbejde og udvikling og læring
• Hvilken betydning har de forskellige aktiviteter for udviklingen af de kontekstuelle institutionelle rammer
Metode
Projektet er et evalueringsstudie der undersøger værdien af at dagtilbud og kulturinstitutioner indgår i partnerskaber. Der undersøges følgende :
Med afsæt i ovenstående model undersøger dette projekt:
• Hvilke udviklings- og læringspotentialer rummer samarbejdet mellem dagtilbud og kulturinstitutioner i nyetablerede partnerskaber for alle deltagende parter
• Hvilke udfordringer rummer samarbejdet mellem dagtilbud og kulturinstitutioner i nyetablerede partnerskaber for alle deltagende parter
• Hvilken betydning har de forskellige institutionelle kontekster for deltagernes samarbejde og udvikling og læring
• Hvilken betydning har de forskellige aktiviteter for udviklingen af de kontekstuelle institutionelle rammer
Metodisk arbejdes med et samspil af kvantitative og kvalitative metoder der tilsammen skaber en metodisk triangulering
• Kvalitative fokusgruppe interviews med alle deltagende parter, det vil sige interview med:
o Børn
o Pædagoger
o Studerende
o Kunstnere
o Kulturformidlere
Kort titel | Lærende partnerskaber |
---|---|
Status | Afsluttet |
Effektiv start/slut dato | 01/11/17 → 01/11/18 |
Emneord
- Børn og unge
- kunst
- kulturarvsformidling
- partnerskaber på tværs