Projektdetaljer
Beskrivelse
Projektet er en fortsættelse af Professionelle læringsfællesskaber på Tjørnegårdskolen.
Forløbet er målrettet tovholdere for årgangsteams, med målretning mod PLF.
Formålet med det fortsatte kompetenceudviklingsprojekt er at sætte en bevægelse i gang, hvor de værktøjer, der er introduceret i første del af projektet, bringes i anvendelse i tovholdernes arbejde med udvikling af teamsamarbejdet på årgangsteams. Fokus er på udvikling af pædagogisk praksis med PLF.
Forløbet er målrettet tovholdere for årgangsteams, med målretning mod PLF.
Formålet med det fortsatte kompetenceudviklingsprojekt er at sætte en bevægelse i gang, hvor de værktøjer, der er introduceret i første del af projektet, bringes i anvendelse i tovholdernes arbejde med udvikling af teamsamarbejdet på årgangsteams. Fokus er på udvikling af pædagogisk praksis med PLF.
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 03/02/20 → 01/06/21 |
Emneord
- Ledelse, organisationsudvikling og innovation
- professionelle læringsfællesskaber
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.