Professionelles samarbejde om skolens inkluderende klassefællesskaber i praksis

Projektdetaljer

Beskrivelse

Formålet med undersøgelsen er at indfange opmærksomhedspunkter ved professionelles samarbejde vedrørende udvikling af inkluderende klassefællesskaber via de professionelles indbyrdes handlinger i og omkring klassens sociale og lærende liv.

Lægmandssprog

Med afsæt i en fælles interesse og viden om elevers udvikling og læring i den inkluderende skole, er vores opmærksomhed i denne undersøgelse primært rettet mod de professionelles samarbejde i skolens praksis i forhold til udvikling af inkluderende klassefællesskaber primært i indskolingen.
Kort titelProfessionelles samarbejde i inkluderende klassefællesskaber
StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato01/01/1831/12/19

Emneord

  • Læring, pædagogik og undervisning
  • inkluderende fællesskaber
  • professionelles samarbejde
  • inkluderende Læringsmiljøer