Professionsudvikling - varige vidensspor og kvalificerende refleksionsrum

Projektdetaljer

Beskrivelse

Projektet centrerer sig om, hvordan man med afsæt i et fokus på udvikling af en faglig progressionsstruktur og behovet for kvalificerende refleksionsrum, kan udvikle et praksisnært bud på, hvordan Pædagoguddannelsen kan struktureres med henblik på at sikre en tydelig faglige progression i uddannelsen, som netop sikres gennem oparbejdelsen af de studerende refleksive kompetence.

Lægmandssprog

Projektet centrerer sig om, hvordan man med afsæt i et fokus på udvikling af en faglig progressionsstruktur og behovet for kvalificerende refleksionsrum, kan udvikle et praksisnært bud på, hvordan Pædagoguddannelsen kan struktureres med henblik på at sikre en tydelig faglige progression i uddannelsen, som netop sikres gennem oparbejdelsen af de studerende refleksive kompetence.
Kort titelProfessionsudvikling
StatusIgangværende
Effektiv start/slut dato01/01/2131/12/21

Emneord

  • professionsidentitet
  • uddannelsesudvikling
  • Pædagoguddannelsen