Projektdetaljer
Beskrivelse
Projektets overordnede formål er at etablere Reflekzonen som en fysisk manifestation af refleksiv praksislæring og som et fysisk eksempel på, hvordan man som bruger af rummet, kan blive aktiveret gennem oplevelse, tænkning og handling. Rummet skal kunne bruges af studerende, uden at de faciliteres af en underviser eller vejleder.
Projektet fokuserer på den pædagogiske udfordring det er, at eksemplificere refleksiv praksislæring gennem fysiske materialer, aktiviteter og artefakter, så brugere af rummet 1) udvikler forståelse for refleksiv praksislæring og 2) aktiverer oplevelse, tænkning og handling i deres læreproces på en refleksiv måde.
Projektet fokuserer på den pædagogiske udfordring det er, at eksemplificere refleksiv praksislæring gennem fysiske materialer, aktiviteter og artefakter, så brugere af rummet 1) udvikler forståelse for refleksiv praksislæring og 2) aktiverer oplevelse, tænkning og handling i deres læreproces på en refleksiv måde.
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/08/22 → 20/06/23 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- Refleksiv Praksislæring
- Innovation
- Læringsrum
- Uddannelseskultur
- Reflekzonen
- RPL