Reaching the ‘hard to reach’: Inclusive responses to diversity through child-teacher dialogue

  • Hedegaard-Sørensen, Lotte (Projektleder)
  • Ulvseth, Hilde (Projektdeltager)
  • Messiou, Kiki (Projektleder)
  • Grumløse, Sine Penthin (Projektdeltager)

    Projektdetaljer

    Beskrivelse

    The central purpose of this three-year project (1/9/2017-31/8/2020) is to develop effective strategies for including all children in lessons, particularly those who might be seen as ‘hard to reach’.
    StatusAfsluttet
    Effektiv start/slut dato01/09/1731/08/20

    Samarbejdspartnere

    Emneord

    • folkeskolen
    • lærerfaglighed
    • Inklusion
    • eksklusion
    • deltagelsesbetingelser
    • børn
    • skolebørn
    • læringsmiljøer
    • dialog

    Fingerprint

    Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.