Projektdetaljer
Beskrivelse
Projektet undersøgte, hvilken betydning retoriske kompetencer har for lærerstuderendes rammesætning af elevers læring.
Udviklingsarbejdet havde fokus på et helt stamhold, men i særlig grad på seks udvalgte studerende.
Projektets resultater er publiceret i artiklen: Retorik og didaktik i samarbejde mellem uddannelse og profession (Liv i skolen 2014) og i bogen: Lærerens kommunikation - en studiebog til praktikken (Samfundslitteratur 2016)
Udviklingsarbejdet havde fokus på et helt stamhold, men i særlig grad på seks udvalgte studerende.
Projektets resultater er publiceret i artiklen: Retorik og didaktik i samarbejde mellem uddannelse og profession (Liv i skolen 2014) og i bogen: Lærerens kommunikation - en studiebog til praktikken (Samfundslitteratur 2016)
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/08/13 → 31/12/15 |
Samarbejdspartnere
- VIA (leder)
- Aarhus Kommune (Projektpartner)