Review om tværprofessionalisme

    Projektdetaljer

    Beskrivelse

    Forskningsprogrammet ”Diversitet og Social Innovation” har som et af sine satsning- og
    fokusområder at undersøge og skabe viden om; hvordan professionelle kan samarbejde
    om at skabe inkluderende miljøer, således at alle børn, unge og voksne (herunder udsatte
    grupper i udsatte positioner) kan deltage i udviklende og lærerende aktiviteter 1.
    Formålet med delprojektet "Review om tværprofessionalisme” var i den forbindelse at
    skabe et overblik over eksisterende engelsksproget forskningslitteratur, der har tværprofessionalisme
    som centralt begreb.
    StatusAfsluttet
    Effektiv start/slut dato01/05/1301/07/13

    Emneord

    • professionsidentitet
    • tværprofessionalisme
    • review

    Fingerprint

    Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.
    • Udspændthedsanalyser af litteratur og praksis

      Sauzet, S., 15 jun. 2021, Kvalitative undersøgelser i læreruddannelsens BA-projekt: Inspiration fra praksisnær skoleforskning. Møller, H., Jensen, M. E., Schrøder, V. & Søndergaard Gregersen, A. (red.). Samfundslitteratur, s. 29-43 15 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review