Projektdetaljer

Beskrivelse

Forskningsguppe, der forsker i spændingsfeltet mellem professionsteknologi, teknologiforståelse og reflektionsprocesser
AkronymReDIGI
StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato31/08/2030/06/22

Fingerprint

Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.
  • Redescribing the theoretical approach to Reflective Practice-based Learning

    Wahl, C., 2021, Proceedings for the European Conference on Reflective Practice-based Learning 2021. Horn, L. H. & Vetner, L. N. (red.). Aalborg, s. 22-33 12 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferenceartikel i proceedingpeer review

    Åben adgang
    Fil
    38 Downloads (Pure)
  • Reflection, dialogue, and hybrid learnings spaces: Refleksion, dialog og hybride læringsrum

    Bidragets oversatte titel: Refleksion, dialog og hybride læringsrumKjærgaard, T. & Georgsen, M., nov. 2021, Proceedings for the European Conference on Reflective Practice-based Learning 2021. Helverskov Horn, L. & Vetner, L. N. (red.). Aalborg, s. 127-144 18 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferenceartikel i proceedingpeer review

    Åben adgang