SMV'ers behov for digital markedsføring

  • Jessen, Lars Bjerregaard (Projektleder)
  • Andersen, Christian (Projektdeltager)
  • True, Klaus Greve (Projektdeltager)

Projektdetaljer

Beskrivelse

Formålet med projektet er at belyse den digitale markedsføring i små og mellemstore virksomheder (SMV’er) i Horsens-Herning-Aarhus området. Dette vil ske med henblik på at tilvejebringe viden, så VIA dels kan forbedre de studerendes kompetencer inden for digital markedsføring og dels kan udvikle konkrete efter- og videreuddannelsesforløb (EVU-forløb) som bidrager til at afhjælpe SMV’ernes behov. I den forbindelse - og helt centralt for projektet – udvikles en model som SMV’erne kan benytte til hjælp af afdækning af deres digitale markedsføringsbehov på de forskellige trin i processen.
Kort titelSMV'ers behov for digital markedsføring
StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato01/02/1931/07/19

Emneord

  • Erhvervsliv, handel og økonomi
  • digital markedsføring
  • SMV

Fingerprint

Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.