Projektdetaljer
Beskrivelse
Formålet med projektet er at belyse den digitale markedsføring i små og mellemstore virksomheder (SMV’er) i Horsens-Herning-Aarhus området. Dette vil ske med henblik på at tilvejebringe viden, så VIA dels kan forbedre de studerendes kompetencer inden for digital markedsføring og dels kan udvikle konkrete efter- og videreuddannelsesforløb (EVU-forløb) som bidrager til at afhjælpe SMV’ernes behov. I den forbindelse - og helt centralt for projektet – udvikles en model som SMV’erne kan benytte til hjælp af afdækning af deres digitale markedsføringsbehov på de forskellige trin i processen.
Kort titel | SMV'ers behov for digital markedsføring |
---|---|
Status | Afsluttet |
Effektiv start/slut dato | 01/02/19 → 31/07/19 |
Emneord
- Erhvervsliv, handel og økonomi
- digital markedsføring
- SMV
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.