Projektdetaljer
Beskrivelse
Med udgangspunkt i den nye pædagoguddannelse, der trådte i kraft 01.08.2014, er formålet med uddannelsen, at den studerende erhverver sig professionsrelevante kompetencer, viden og færdigheder til selvstændigt og i samarbejde at udøve, udvikle og formidle udviklings-, lærings- og omsorgsopgaver i et samfundsmæssigt perspektiv (§1).
Dette betyder, at det pædagogiske felt skal kunne skabe en merværdi, - og dermed at de studerende skal kvalificere entreprenørielle kompetencer i løbet af uddannelsen. Projektets formål er at bidrage til denne kvalifikation ved at videreudvikle faget 'det tværprofessionelle element', som er uddannelsens næstsidste modul samt at udvikle selvstændige undervisningsmaterialer.
Dette betyder, at det pædagogiske felt skal kunne skabe en merværdi, - og dermed at de studerende skal kvalificere entreprenørielle kompetencer i løbet af uddannelsen. Projektets formål er at bidrage til denne kvalifikation ved at videreudvikle faget 'det tværprofessionelle element', som er uddannelsens næstsidste modul samt at udvikle selvstændige undervisningsmaterialer.
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/02/17 → 30/06/18 |