Projektdetaljer
Beskrivelse
Projektet undersøger, hvordan skolerne i Snekkersten har iværksat en massiv indsats for at udvikle elevernes sproglige kompetencer i 0-3. klasse, da en stor gruppe børn i Helsingør Kommune begynder i skole med sproglige vanskeligheder. Udover det modtager skolen løbende et antal flygtningebørn, som har stort behov for sproglig støtte og inklusion.
I projektet anvendes metoden Lektionsstudier (Lesson Studies) som skal understøtte teamsamarbejdet mellem Børnehaveklasseledere, skolepædagoger og lærere.
I projektet anvendes metoden Lektionsstudier (Lesson Studies) som skal understøtte teamsamarbejdet mellem Børnehaveklasseledere, skolepædagoger og lærere.
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/12/16 → 30/04/20 |
Links | http://www.videnomlaesning.dk/projekter/start-med-sprog-tal-om-tal/ |
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.