Start med sprog - tal om tal

  • Bach Andersen, Tue (Projektdeltager)
  • Bonnesen, Ane (Projektdeltager)
  • Hedegaard, Dorit (Projektdeltager)
  • Fals, Nethe (Projektdeltager)
  • Hannibal, Sara Stefansen (Projektdeltager)
  • Spahn, Kirsten Søs (Projektdeltager)
  • Storgaard, Lene Cicilie (Projektleder)

Projektdetaljer

Beskrivelse

Projektet undersøger, hvordan skolerne i Snekkersten har iværksat en massiv indsats for at udvikle elevernes sproglige kompetencer i 0-3. klasse, da en stor gruppe børn i Helsingør Kommune begynder i skole med sproglige vanskeligheder. Udover det modtager skolen løbende et antal flygtningebørn, som har stort behov for sproglig støtte og inklusion.
I projektet anvendes metoden Lektionsstudier (Lesson Studies) som skal understøtte teamsamarbejdet mellem Børnehaveklasseledere, skolepædagoger og lærere.
StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato01/12/1630/04/20

Fingerprint

Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.