Projektdetaljer
Beskrivelse
Målet med projektet var at afprøve to programmer, der skulle styrke tekstforståelsen og den sociale velfærd hos 13-16-årige danske, svenske og finske skoleelever med autisme eller udviklingsforstyrrelser.
Ved at gennemføre projektet med deltagelse af danske, svenske og finske elever med særlige behov var forventningen, at projektet komparativt kunne vurdere, om sproglige, kulturelle og skolepolitiske forskelle og traditioner også ville have indvirkning på elevernes mulighed for at lære.
Ved at gennemføre projektet med deltagelse af danske, svenske og finske elever med særlige behov var forventningen, at projektet komparativt kunne vurdere, om sproglige, kulturelle og skolepolitiske forskelle og traditioner også ville have indvirkning på elevernes mulighed for at lære.
| Status | Afsluttet |
|---|---|
| Effektiv start/slut dato | 01/10/13 → 21/07/16 |
| Links | http://www.videnomlaesning.dk/projekter/strukturerede-tekstsamtaler/ |
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.