Projektdetaljer
Beskrivelse
Et projekt som går på tværs af VIA’s RKV praksis til Efter- og Videreuddannelse og undervisningen på diplomuddannelser med henblik på udvikling af en professionsdidaktisk tilgang til at støtte den studerendes aktive inddragelse og kobling af sine erfaringer og læring i udviklingen af professionel identitet.
Lægmandssprog
udvikling af den didaktiske sparring med den studerendes om den brede brug af dennes anerkendte realkompetencer
Nøgleresultater
udvikling af RKV-processen med en udforskende tilgang til ansøger brede felt af erfaringer, viden og færdigheder.
udvikling af en didaktik, som adresserer den enkelte studerendes subjektive dimensioner i mødet mellem dennes RKV resultater og læring i den formelle uddannelse.
udvikling af en didaktik, som adresserer den enkelte studerendes subjektive dimensioner i mødet mellem dennes RKV resultater og læring i den formelle uddannelse.
Kort titel | Subjektive dimensioner i RKV |
---|---|
Akronym | SDIR |
Status | Afsluttet |
Effektiv start/slut dato | 01/01/20 → 31/12/21 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- RKV og læring
- Uddannelse, professioner og erhverv
- professionel identitet
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.