Subjektive dimensioner i den RKV-studerendes møde med Efter- og videreuddannelsen

Projektdetaljer

Beskrivelse

Et projekt som går på tværs af VIA’s RKV praksis til Efter- og Videreuddannelse og undervisningen på diplomuddannelser med henblik på udvikling af en professionsdidaktisk tilgang til at støtte den studerendes aktive inddragelse og kobling af sine erfaringer og læring i udviklingen af professionel identitet.

Lægmandssprog

udvikling af den didaktiske sparring med den studerendes om den brede brug af dennes anerkendte realkompetencer

Nøgleresultater

udvikling af RKV-processen med en udforskende tilgang til ansøger brede felt af erfaringer, viden og færdigheder.
udvikling af en didaktik, som adresserer den enkelte studerendes subjektive dimensioner i mødet mellem dennes RKV resultater og læring i den formelle uddannelse.
Kort titelSubjektive dimensioner i RKV
AkronymSDIR
StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato01/01/2031/12/21

Emneord

  • Læring, pædagogik og undervisning
  • RKV og læring
  • Uddannelse, professioner og erhverv
  • professionel identitet