Subjektive dimensioner i den RKV-studerendes møde med Efter- og videreuddannelsen

    Projektdetaljer

    Beskrivelse

    Et projekt som går på tværs af VIA’s RKV praksis til Efter- og Videreuddannelse og undervisningen på diplomuddannelser med henblik på udvikling af en professionsdidaktisk tilgang til at støtte den studerendes aktive inddragelse og kobling af sine erfaringer og læring i udviklingen af professionel identitet.

    Lægmandssprog

    udvikling af den didaktiske sparring med den studerendes om den brede brug af dennes anerkendte realkompetencer

    Nøgleresultater

    udvikling af RKV-processen med en udforskende tilgang til ansøger brede felt af erfaringer, viden og færdigheder.
    udvikling af en didaktik, som adresserer den enkelte studerendes subjektive dimensioner i mødet mellem dennes RKV resultater og læring i den formelle uddannelse.
    Kort titelSubjektive dimensioner i RKV
    AkronymSDIR
    StatusAfsluttet
    Effektiv start/slut dato01/01/2031/12/21

    Emneord

    • Læring, pædagogik og undervisning
    • RKV og læring
    • Uddannelse, professioner og erhverv
    • professionel identitet

    Fingerprint

    Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.