Projekter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/08/08 → 30/06/18 |
Links | https://ucc.dk/forskning/forskningsprogrammer/didaktik-og-laeringsrum/projektoversigt/tegn-paa-sprog |
Emneord
- sprog
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Biliteracy i børnehavens hverdag
Kristensen, K. S.
01/08/12 → 31/12/13
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
Aktiviteter
- 4 Konference
-
Active citizenship in local, regional and global perspectives
Line Møller Daugaard (Oplægsholder)
11 mar. 2010Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Konference
-
AILA 16 - The 16th World Congress of Applied Linguistics
Line Møller Daugaard (Oplægsholder)
25 aug. 2011Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Konference
-
Tegn på sprog. Bagom ’kan – kan ikke’ og videre derfra. En gentænkning af literacypædagogikken i sprogligt mangfoldige klasserum
Line Møller Daugaard (Arrangør), Winnie Østergaard (Arrangør), Helle Pia Laursen (Arrangør), Birgit Orluf (Arrangør), Lone Wulff (Oplægsholder) & Uffe Ladegaard (Arrangør)
6 dec. 2019Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Konference
Publikation
-
Literacyundervisning i flersprogede klasserum
Ladegaard, U., Orluf, B., Østergaard, W., Laursen, H. P., Wulff, L. & Daugaard, L. M., 1 aug. 2014, I: Kvan. 34, 99, s. 59-72 13 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
-
'Nogen kalder cirkumfleks en kinesisk hat'. 5. klasse som juniorforskningsmedarbejdere
Daugaard, L. M., 2014, Tegn på sprog - tosprogede børn lærer at læse og skrive. Statusrapport 7 2014. Laursen, H. P. (red.). s. 39-48 10 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning
-
2. klasse som meteorologer. Interaktion med vejrtekster
Daugaard, L. M., 2013, Literacy og sproglig diversitet. Laursen, H. P. (red.). Aarhus Universitetsforlag, s. 155-179 25 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Undervisning