Projektdetaljer

Beskrivelse

Projektet undersøger hvordan der arbejdes med teknologiforståelse i en række af UCN's uddannelser. Der er særlig interesse for hvordan teknologibegrebet optræder på forskellige beskrivelsesniveauer i uddannelsen (bekendtgørelse, studieordning, modulbeskrivelse), og hvordan der arbejdes med / undervises med teknologiforståelse som mål. Det undersøges endvidere, hvordan en RPL-informeret undervisningspraksis påvirker (eller ikke) mulighederne for at realisere intentionerne i arbejdet med teknologiforståelse.
StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato01/08/2030/06/22

Emneord

  • Læring, pædagogik og undervisning
  • Teknologiforståelse
  • Refleksiv praksislæring
  • Professionsdidaktik
  • Uddannelse, professioner og erhverv
  • Refleksiv praksislæring
  • Professionsudvikling

Fingerprint

Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.