Projektdetaljer

Beskrivelse

Projektet undersøger hvordan der arbejdes med teknologiforståelse i en række af UCN's uddannelser. Der er særlig interesse for hvordan teknologibegrebet optræder på forskellige beskrivelsesniveauer i uddannelsen (bekendtgørelse, studieordning, modulbeskrivelse), og hvordan der arbejdes med / undervises med teknologiforståelse som mål. Det undersøges endvidere, hvordan en RPL-informeret undervisningspraksis påvirker (eller ikke) mulighederne for at realisere intentionerne i arbejdet med teknologiforståelse.
StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato01/08/2031/12/21

Emneord

  • Læring, pædagogik og undervisning
  • Teknologiforståelse
  • Refleksiv praksislæring
  • Uddannelse, professioner og erhverv
  • Refleksiv praksislæring

Fingerprint

Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.
  • Redescribing the theoretical approach to Reflective Practice-based Learning

    Wahl, C., 2021, Proceedings for the European Conference on Reflective Practice-based Learning 2021. Horn, L. H. & Vetner, L. N. (red.). Aalborg, s. 22-33 12 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

    Åben adgang
    Fil
    5 Downloads (Pure)