Projektdetaljer
Beskrivelse
Projektets grundtanke er at give folkeskoler, lærere, forældre og elever mulighed for at stifte bekendtskab med fransk sprog i indskolingen, hvor eleverne er spontane og umiddelbare i deres intake af nye muligheder. Det er denne åbenhed for nye muligheder og opfattelser af fransk som et sprog, der er let at lære med afsæt i en legende tilgang, som projektet gerne vil søsætte.
Beskrivelse
Projektets grundtanke er at give folkeskoler, lærere, forældre og elever mulighed for at stifte bekendtskab med fransk sprog i indskolingen, hvor eleverne er spontane og umiddelbare i deres intake af nye muligheder. Det er denne åbenhed for nye muligheder og opfattelser af fransk som et sprog, der er let at lære med afsæt i en legende tilgang, som projektet gerne vil søsætte.
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/04/20 → 31/07/21 |
Samarbejdspartnere
- Sproglærerforeningen
- Fransklærerforeningen
- Skovvangskolen
- Rantzausminde Skole
- Vestre Skole
- Allerød Privatskole
- Samsøgades Skole
- Kornmod Realskole
- Kochs Skole
- Uglegårdsskolen
- Københavns Professionshøjskole (Projektpartner)
- Det Franske Institut i København (Projektpartner) (leder)
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.