Projekter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Toning af modul 10, metropol sygeplejerskeuddannelsen, indeholdende
teoribearbejdende og parksisforberedende undervisning inden for den akutte og kritiske sygeplejepraksis. Der tones max 30% ifth ordinære modul. Der arbejdes med simulering i et lav teknologisk setup, Hands on øvelser, forskellige læringselementer, fx. multipli choise test, - før og efter simulering, refleksioner over vidio- og lydoptagelse fra simuleringen m.m. som skulle tilgodese de stud. forskellige faglige og personlige kompetencer. Der gives målrettet og udvidet konfrontationstimer indenfor det akutte /kritiske praksisfelt. Der planlægges sammenhængende praktikforløb og læringstilbud for de studerende i samarbejde med klinikken i deres efterfølgende Modul 11 & 12.
teoribearbejdende og parksisforberedende undervisning inden for den akutte og kritiske sygeplejepraksis. Der tones max 30% ifth ordinære modul. Der arbejdes med simulering i et lav teknologisk setup, Hands on øvelser, forskellige læringselementer, fx. multipli choise test, - før og efter simulering, refleksioner over vidio- og lydoptagelse fra simuleringen m.m. som skulle tilgodese de stud. forskellige faglige og personlige kompetencer. Der gives målrettet og udvidet konfrontationstimer indenfor det akutte /kritiske praksisfelt. Der planlægges sammenhængende praktikforløb og læringstilbud for de studerende i samarbejde med klinikken i deres efterfølgende Modul 11 & 12.
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/08/10 → 01/09/11 |
Samarbejdspartnere
- Københavns Professionshøjskole (leder)
- Bispebjerg Hospital (Projektpartner)
- Københavns Universitetshospital (Projektpartner)
- Herlev Hospital (Projektpartner)
- Hvidovre Hospital (Projektpartner)
Emneord
- professionsdidaktik
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Opfølgning på Toning af Modul 10 og søge udviklingspotentiale for udvikling af akutte kompetencer i klinisk undervisnings forløb
Frandsen, A. (Projektdeltager), Svendsen, P. (Projektdeltager), Hedegaard, S. (Projektdeltager), lichtenstein, B. (Projektdeltager), Madsen, T. L. S. (Projektleder), Toth, E. C. (Projektdeltager), Rasmussen, M. L. (Projektdeltager), Just, L. (Projektleder) & Fogh, J. (Projektdeltager)
08/08/11 → 31/03/12
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
Fil