Aktiviteter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Projektet vil, via en kvantitativ- og en kvalitativ undersøgelse, belyse engelskkompetencerne hos en større gruppe tosprogede elever med samme kompetencer hos deres etsprogede klassekammerater. Dernæst vil de læringsstrategier, som anvendes af tosprogede elever med høje kompetencer, blive
identificeret.
identificeret.
Status | Afkortet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/02/15 → 16/03/15 |
Emneord
- sprogtests
- sprogtilegnelse
- undervisning
- sprogudvikling
Aktiviteter
- 1 Seminar
-
PhD course, A powerful Analytical tool: Membership Categorization Analysis
Rawand Samal Jalal (Deltager)
8 feb. 2017 → 9 feb. 2017Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Seminar
Publikation
- 1 Tidsskriftsartikel
-
Flersprogethed - en fordel eller ulempe, når man skal lære sprog
Samal Jalal, R., 21 dec. 2017, I: Folkeskolen. 22, s. 14-16 3 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Formidling
Åben adgang