Projektdetaljer

Beskrivelse

Projekt støttet af BUPLs forskningspulje, hvor VIA sammen med pædagoger undersøger pædagogiske trivselsforståelser og trivselspraksisser i tre forskellige institutionskulturer (dagtilbud, indskoling og spe-cialklasse). Målet er at generere trivselsteori med udgangspunkt i pædagogers praksis. Projektet udvikler og afprøver på den baggrund et trivselskompas, som kan synliggøre pædagogers ekspertise og faglig-hed.
AkronymTRIPP
StatusIgangværende
Effektiv start/slut dato01/12/2331/12/25

Samarbejdspartnere

Emneord

  • Børn og unge
  • trivselspraksis
  • dagtilbudspædagoger
  • skolepædagoger
  • specialpædagoger
  • SFO
  • specialklasse
  • skole
  • dagtilbud
  • trivselsforståelser

Fingerprint

Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.