Projekter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Projektet undersøger i hvilken grad en tværsproglig tilgang til grammatik kan stimulere og videreudvikle de studerendes grammatikalske viden og i hvilken grad de studerende kan omsætte denne viden til konkrete tværsproglige opgaver til elever i folkeskolens engelsk- og danskundervisning.
Kort titel | Tværsproglighed |
---|---|
Status | Igangværende |
Effektiv start/slut dato | 03/08/20 → 25/06/21 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- Uddannelse, professioner og erhverv
Projekter
- 1 Igangværende
-
LULAB-initiativet: Læreruddannelsen som udviklingslaboratorium for god undervisning og uddannelse
Jensen, E. S., Kvols, A. M., Nielsen, B. L., Bock, A., Mikkelsen, S. H., Nielsen, M. B., Hansen, B. W. & Hansen, I. G.
01/01/19 → 31/12/23
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
Fil