Projekter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Projektet undersøger i hvilken grad en tværsproglig tilgang til grammatik kan stimulere og videreudvikle de studerendes grammatikalske viden og i hvilken grad de studerende kan omsætte denne viden til konkrete tværsproglige opgaver til elever i folkeskolens engelsk- og danskundervisning.
Kort titel | Tværsproglighed |
---|---|
Status | Afsluttet |
Effektiv start/slut dato | 03/08/20 → 25/06/21 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- Uddannelse, professioner og erhverv
Projekter
- 1 Afsluttet
-
LULAB-initiativet: Læreruddannelsen som udviklingslaboratorium for god undervisning og uddannelse
Jensen, E. (Projektleder), Kvols, A. M. (Projektleder), Nielsen, B. L. (Projektleder), Bock, A. (Projektleder), Mikkelsen, S. H. (Projektleder), Nielsen, M. B. (Projektleder), Hansen, B. W. (Projektleder), Hansen, I. G. (Projektleder) & Wullum, A. H. (Projektleder)
01/01/19 → 31/12/23
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
Fil