Projekter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Forløb med GD2020-23 vedrørende udvikling af nyt logo til Christian Nielsens Fond i samarbejde med projektleder Anne Christine Helms som fondens repræsentant. Anvendelse af Fra Ord til Form-metoden – herunder Følelseshjulet – til afklaring af brand kerneværdi-ord samt omsætning af disse til visuelt koncept.
Lægmandssprog
Udvikling af nyt logo til Christian Nielsens Fond.
Nøgleresultater
Idékatalog med 23 nye visuelle koncepter. Fonden honorerer klassen med 10.000 kr. som er øremærket til klassens studietur.
Kort titel | Branding af Christian Nielsens Fond |
---|---|
Akronym | CNF |
Status | Afsluttet |
Effektiv start/slut dato | 08/03/21 → 15/04/21 |
Samarbejdspartnere
- Strandmøllen / Christian Nielsens Fond (Projektpartner) (leder)
Projekter
- 2 Afsluttet
-
Tværprofessionelt samarbejde om løsning af et komplekst og realistisk hjemmesideprojekt for Nationalmuseet
Boisen, A. D. (Projektleder) & Hartelius, A. M. (Projektdeltager)
07/08/19 → 20/12/19
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
-
Fra ord til form - En ny metode til strategisk design af visuel identitet
Hartelius, A. M. (Projektleder)
01/01/17 → 31/12/22
Projekter: Projekt › Forskning
Fil