Udvikling af logo til Christian Nielsens Fond ved hjælp af 'Fra Ord til Form-metoden'.

Projektdetaljer

Beskrivelse

Forløb med GD2020-23 vedrørende udvikling af nyt logo til Christian Nielsens Fond i samarbejde med projektleder Anne Christine Helms som fondens repræsentant. Anvendelse af Fra Ord til Form-metoden – herunder Følelseshjulet – til afklaring af brand kerneværdi-ord samt omsætning af disse til visuelt koncept.

Lægmandssprog

Udvikling af nyt logo til Christian Nielsens Fond.

Nøgleresultater

Idékatalog med 23 nye visuelle koncepter. Fonden honorerer klassen med 10.000 kr. som er øremærket til klassens studietur.
Kort titelBranding af Christian Nielsens Fond
AkronymCNF
StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato08/03/2115/04/21

Samarbejdspartnere

  • Strandmøllen / Christian Nielsens Fond (Projektpartner) (leder)